Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGarba Saba, Rabbira
dc.coverage.spatialNorgeen_US
dc.date.accessioned2022-02-01T16:24:09Z
dc.date.available2022-02-01T16:24:09Z
dc.date.issued2021-10
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2976338
dc.description.abstractHovedmålet for FoU-programmet VegDim (2018 – 2023) er å utvikle og ta i bruk et mekanistisk empirisk (ME) dimensjoneringssystem for vegoverbygninger. Ett av de viktigste inngangsparametere for MEdimensjoneringssystemer er vektdata for de tunge kjøretøyene i trafikken. Det er derfor satt i gang et arbeid i VegDim programmet for å få samlet/registrert vektdata for tungtrafikken fra forskjellige deler av landet ved bruk av WIM (weigh-in motion) systemer. I forbindelse med dette arbeidet ble det gjennomført et litteratursøk for å samle informasjon om nøyaktigheten av WIMsystemer og erfaringer med WIM-målinger i andre land. Denne rapporten beskriver resultatene av dette litteratursøket.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatens vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;735
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectDrift og vedlikeholden_US
dc.subjectTeknologien_US
dc.subjectVIM målingeren_US
dc.subjectnøyaktigheten_US
dc.subjectkablibreringen_US
dc.subjecterfaringeren_US
dc.titleNøyaktighet ved WIM (Weigh-In-Motion) målingeren_US
dc.title.alternativeAccuracy of WIM (Weigh-In-Motion) measurementsen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber15en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal