Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorKarlsson, A.
dc.contributor.authorJilderda, P.
dc.date.accessioned2021-02-17T16:06:31Z
dc.date.available2021-02-17T16:06:31Z
dc.date.issued2021-01
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2728767
dc.description.abstractStatens Vegvesen, SVV, sendte i 2018 ut en forespørsel om utredning av metoder, muligheter og begrensninger for inspeksjon av etterspente betongbroer. Spennarmert betong er historisk ansett for å være pålitelig og effektiv konstruksjonsmetode. For broer er det nå rundt om i verden satt fokus på utfordringene med hensyn til å vurdere broers faktiske tilstand, spesielt de ulike komponentene i spennsystemet. Ulike ikke-destruktive teknikker (NDT) blir studert i detalj for vurdering av tilstanden til spennsystemet i etterspente betongbruer, og muligheter og begrensninger ved bruk blir diskutert.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesenen_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherStatens vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;699
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectMyndighet og regelverken_US
dc.subjectKonstruksjoneren_US
dc.subjectKonstruksjonsteknikken_US
dc.subjectEtterspente betongbrueren_US
dc.subjectIkke-destruktiv testingen_US
dc.subjectundersøkelse av inspeksjonsmetoderen_US
dc.titleUtredning av metoder for inspeksjon av etterspent armering i betongbrueren_US
dc.title.alternativePost-tensioned Concrete Bridges Study of methods for inspectionen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber86en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal