Show simple item record

dc.contributor.authorOlimstad, Mari
dc.contributor.authorGjellebæk, Ine
dc.date.accessioned2020-07-29T12:34:04Z
dc.date.available2020-07-29T12:34:04Z
dc.date.issued2015-10
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2670406
dc.description.abstractMange butikkeiere er negative til fjerning av gateparkering, fordi de frykter at mindre biltilgjengelighet vil påvirke handelen. Denne rapporten er en litteraturstudie om sammenhengen mellom gateparkering og handel. Rapporten presenterer flere casestudier av kunders reisevaner, pengebruk og butikkeieres antakelser om kundegrunnlaget.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatens vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;440
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.subjectGateparkeringen_US
dc.subjectHandelen_US
dc.subjectTrafikksikkerhet-, miljø- og teknologiavdelingenen_US
dc.titleHva betyr gateparkering for handelen? Oppsummering av norske og internasjonale studieren_US
dc.title.alternativeOn-street parking and retail: A literature review of Norwegian and international studiesen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber60en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal