dc.contributor.author | Jørgensen, Torbjørn | |
dc.date.accessioned | 2020-06-17T08:14:47Z | |
dc.date.available | 2020-06-17T08:14:47Z | |
dc.date.issued | 2014-01 | |
dc.identifier.issn | 1893-1162 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2658345 | |
dc.description.abstract | Oppfølgingen av forsøksdekker i LTA 2011-prosjektet går fram til 2016 i etats-programmet Varige Veger. Målebilregistreringer og dataverktøyene NVDB123 og PMS 2010 benyttes til dokumentasjon av dekketilstand. Etter to år med trafikk er den gjennomsnittlige spordybden 6,6 mm for LTA-strekningene og 6,2 mm for referansestrekningene. Gjennomsnittlig IRI-verdi på LTA-strekningene er 2,8 mm/m, og 2,7 mm/m på referansestrekningene | en_US |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statens vegvesen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Statens vegvesens rapporter;265 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.subject | Asfaltdekke | en_US |
dc.subject | Forsøksstrekninger | en_US |
dc.subject | LTA 2011 | en_US |
dc.subject | Redusert produksjonstemperatur | en_US |
dc.subject | Tilstandsregistrering | en_US |
dc.subject | Spor | en_US |
dc.subject | Jevnhet | en_US |
dc.title | LTA 2011: Oppfølging av prøvestrekninger 2013 | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 22 | en_US |