Show simple item record

dc.contributor.authorBretteville-Jensen, Thorkild
dc.coverage.spatialNorway, Oslonb_NO
dc.date.accessioned2018-11-22T12:10:59Z
dc.date.available2018-11-22T12:10:59Z
dc.date.issued2016-08
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2574381
dc.description.abstractMålet med denne rapporten er å estimere priselastisiteten i bomavgiften i Oslo, dvs. å undersøke i hvilken grad trafikkvolumet i Oslo reduseres som følge av realøkninger i bomavgiften.nb_NO
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektoratetnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatens vegvesennb_NO
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;653
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectTrafikksikkerhet, miljø- og teknologiavdelingennb_NO
dc.subjectBomringernb_NO
dc.subjectStatens vegvesen Vegdirektoratetnb_NO
dc.subjectElastisitetnb_NO
dc.subjectKostnadernb_NO
dc.subjectTrafikkmengdenb_NO
dc.titleElastisiteter i biltransporten : En empirisk undersøkelse av bomringen i Oslo fra 1991 til 2008nb_NO
dc.title.alternativeElasticities in road transportation : An empirical examination of toll roads in Oslo from 1991 to 2008nb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.source.pagenumber47nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal