dc.contributor.author | Berg, Mads | |
dc.contributor.author | Haug, Tormod Wergeland | |
dc.contributor.author | Malmin, Olav Kåre | |
dc.contributor.author | Arnesen, Petter | |
dc.coverage.spatial | Norway | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-09-25T10:13:02Z | |
dc.date.available | 2020-09-25T10:13:02Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2679648 | |
dc.description.abstract | Prosjektet er gjennomført av Urbanet Analyse og Sintef på vegne av Statens vegvesen, Vegdirektoratet. Prosjektet inngår i direktoratets forskningsprogram Bedre by, og er en del av et forskningssamarbeid med Kommunal- og Moderniseringsdepartementet (KLD) og KS. Hensikten med samarbeidet er å videreutvikle de regionale transportmodeller (RTM) med vekt på delområdemodeller (DOM) for storbyområdene.
Prosjektet kommer med forslag til kategoriseringer av transportstandard for kollektivtransport knyttet til grunnkretser for bruk i de regionale modellene for persontransport (RTM).
Prosjektet er et av fem delprosjekter:
- Arealbruk og lokaliseringsmønstre
- Parkering
- Transportstandard for kollektivtransport
- Transportstandard for sykkel
- Transportstandard for gående | en_US |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Urbanet Analyse | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Urbanet Analyse rapport;76/2016 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Bedre by | en_US |
dc.subject | Forskningssamarbeid | en_US |
dc.subject | Arealbruk og lokaliseringsmønstre | en_US |
dc.subject | Parkering | en_US |
dc.subject | Transportstandard for kollektivtransport | en_US |
dc.subject | Transportstandard for sykkel | en_US |
dc.subject | Transportstandard for gående | en_US |
dc.title | Transportstandard for kollektivtransport | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.rights.holder | Urbanet Analyse | en_US |
dc.source.pagenumber | 64 | en_US |