Vis enkel innførsel

dc.coverage.spatialNorway, E39 Bjørnafjordenen_US
dc.date.accessioned2020-08-06T07:01:35Z
dc.date.available2020-08-06T07:01:35Z
dc.date.issued2019-12-20
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2671005
dc.description.abstractThe effect of attaching a drydocking barge to a pontoon to the Bjørnafjorden bridge for maintenance operations has been assessed in this report.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherStatens Vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens Vegvesens rapporter;
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.subjectFerjefri E39en_US
dc.subjectSBJ-32-C5-AMC-90-RE-190 Global response from drydocking of pontoonsen_US
dc.titleSBJ-32-C5-AMC-90-RE-190 Global response from drydocking of pontoonsen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber32en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal