dc.contributor.author | Sæther, Maria Helene | |
dc.contributor.author | Lofthus Rooth, Vilde | |
dc.contributor.author | Feldt Enger, Tord Eirik | |
dc.date.accessioned | 2020-07-29T11:34:16Z | |
dc.date.available | 2020-07-29T11:34:16Z | |
dc.date.issued | 2017-09-19 | |
dc.identifier.issn | 1893-1162 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2670398 | |
dc.description.abstract | Bussen må i tiden fremover ta en større andel av trafikkarbeidet i byene for å nå nullvekstmålet. For å sikre at bussen er attraktiv og et godt alternativ til bil, må den komme presist og raskt frem. Fremkommelighetstiltak kan bidra til dette ved å gjøre endringer på ulike nivå i kollektivtransportsystemet. Rapporten samler kunnskap om faktorer som påvirker fremkommeligheten og presenterer eksempler og tiltak. | en_US |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statens vegvesen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Statens vegvesens rapporter;434 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.subject | kryss | en_US |
dc.subject | Holdeplass | en_US |
dc.subject | BRT | en_US |
dc.subject | Arealbruk | en_US |
dc.subject | Planlegging | en_US |
dc.subject | Kollektivtransport | en_US |
dc.subject | Fremkommelighet | en_US |
dc.subject | Buss | en_US |
dc.subject | Transportavdelingen | en_US |
dc.title | Fremkommelighet for buss: Tiltak på veg og gate | en_US |
dc.title.alternative | Increasing bus mobility: Street and road solutions | en_US |
dc.type | Report | en_US |