Show simple item record

dc.contributor.authorDe F. Lossius, Anne Marie
dc.date.accessioned2020-06-18T12:06:23Z
dc.date.available2020-06-18T12:06:23Z
dc.date.issued2014-02-25
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2658648
dc.description.abstractHøsten 2013 ble undervisningen ved Planleggerskolen evaluert. Målet med evalueringen var å vurdere om undervisningen bidrar i å tilføre etaten nødvendig kunnskap innen planlegging, om kunnskapen anvendes i tilstrekkelig grad og hvorvidt organisatoriske forhold i Statens vegvesen støtter eller hindrer anvendelsen av kunnskapen og verktøyene som læres. Evalueringen konkluderer med at Planleggerskolen bidrar i å tilføre etaten nødvendig kunnskap innen planlegging. Det anbefales likevel å gjennomføre justeringer i undervisningen for å bidra til at etaten skal nyttiggjøre seg kunnskapen i større grad. Tiltakene som er foreslått gjennom evalueringen vil bidra til å styrke Planleggerskolens rolle som kunnskapsformidler og endringsagent innenfor planarbeid i Statens vegvesen.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatens vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;277
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.subjectPlanleggerskolenen_US
dc.subjectPlanleggereen_US
dc.subjectBestillereen_US
dc.subjectPlanbestillereen_US
dc.subjectPlanprosjektledereen_US
dc.subjectRessursavdelingenen_US
dc.subjectVegavdelingenen_US
dc.subjectPlanprosessen_US
dc.titleEvaluering av Planleggerskolenen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber21en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal