dc.contributor.author | De F. Lossius, Anne Marie | |
dc.date.accessioned | 2020-06-18T12:06:23Z | |
dc.date.available | 2020-06-18T12:06:23Z | |
dc.date.issued | 2014-02-25 | |
dc.identifier.issn | 1893-1162 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2658648 | |
dc.description.abstract | Høsten 2013 ble undervisningen ved Planleggerskolen evaluert. Målet med evalueringen var å vurdere om undervisningen bidrar i å tilføre etaten nødvendig kunnskap innen planlegging, om kunnskapen anvendes i tilstrekkelig grad og hvorvidt organisatoriske forhold i Statens vegvesen støtter eller hindrer anvendelsen av kunnskapen og verktøyene som læres.
Evalueringen konkluderer med at Planleggerskolen bidrar i å tilføre etaten nødvendig kunnskap innen planlegging. Det anbefales likevel å gjennomføre justeringer i undervisningen for å bidra til at etaten skal nyttiggjøre seg kunnskapen i større grad.
Tiltakene som er foreslått gjennom evalueringen vil bidra til å styrke Planleggerskolens rolle som kunnskapsformidler og endringsagent innenfor planarbeid i Statens vegvesen. | en_US |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statens vegvesen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Statens vegvesens rapporter;277 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.subject | Planleggerskolen | en_US |
dc.subject | Planleggere | en_US |
dc.subject | Bestillere | en_US |
dc.subject | Planbestillere | en_US |
dc.subject | Planprosjektledere | en_US |
dc.subject | Ressursavdelingen | en_US |
dc.subject | Vegavdelingen | en_US |
dc.subject | Planprosess | en_US |
dc.title | Evaluering av Planleggerskolen | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 21 | en_US |