Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNie, Linmei
dc.coverage.spatialNorway, Oslonb_NO
dc.date.accessioned2019-01-30T08:52:13Z
dc.date.available2019-01-30T08:52:13Z
dc.date.issued2011-12
dc.identifier.issn1892-3844
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2582996
dc.descriptionRapporten inngår i en serie rapporter fra FoU-prosjektet “Klima og transport”, etatsprosjekt 2007-2010.nb_NO
dc.description.abstractRapporten inngår i en serie rapporter fra FoUprosjektet “Klima og transport”, etatsprosjekt 2007-2010. Hensikten med prosjektet er å forbedre rutiner og regelverk for planlegging, prosjektering, bygging, drift og vedlikehold av vegnettet som svar på endrede klimaforhold. Rapporten tilhører delprosjekt 3 ”Flom og erosjonssikring” og inneholder en hydraulisk kapasitetsberegning for en kulvert i Oslo, under E18 ved Hoffsbekken. Effekten av klimaendring og urbanisering er beregnet og kulverten vurderes som flomutsatt. Kulvertens kapasitet er ikke stor nok til en 20 års flom i Hoffsbekken.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatens vegvesennb_NO
dc.relation.ispartofseriesVD rapport;55
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectTrafikksikkerhet, miljø- og teknologiavdelingennb_NO
dc.subjectKlima og transportnb_NO
dc.subjectFoUnb_NO
dc.subjectNedbørnb_NO
dc.subjectMiljønb_NO
dc.subjectKulverternb_NO
dc.subjectE18nb_NO
dc.subjectFlomnb_NO
dc.subjectErosjonnb_NO
dc.subjectByområdernb_NO
dc.subjectDreneringnb_NO
dc.titleFlomrisiko og konsekvensanalyse : Pilotprosjekt E18 ved Hoffsbekkennb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.source.pagenumber44nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal