dc.contributor.author | Horvli, Ivar | |
dc.date.accessioned | 2019-01-29T08:06:15Z | |
dc.date.available | 2019-01-29T08:06:15Z | |
dc.date.issued | 2011-05 | |
dc.identifier.issn | 1892-3844 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2582726 | |
dc.description | Rapporten inngår i ein serie rapportar frå FoU-prosjektet ‘Klima og transport’, etatsprosjekt 2007 – 2010. | nb_NO |
dc.description.abstract | Rapporten inngår i ein serie rapportar frå FoU-prosjektet ‘Klima og transport’, etatsprosjekt 2007 – 2010. Hensikten med prosjektet er å gje betre rutinar og regelverk for prosjektering, bygging og drifting av veg tilpassa endra klima.
Rapporten gjev ein systematikk og prosedyre for ROS-analyse for vegoverbygning med omsyn til klimapåvirkning. Effekt av klima for vegoverbygning vil normalt gje seg utslag i form av økonomiske konsekvensar (redusert levetid) og konsekvensar for fremkomst (til dømes ved redusert bereevne i vårløysinga eller auka nedbryting på grunn av for dårleg kapasitet på grøftesystemet). Berre i helt ekstreme tilfelle kan dette gje utslag i redusert trafikktryggleik, til dømes ved unormalt rask utvikling av større skadar på vegen i form av hol eller andre markerte ujamnheite, eventuelt partivis samanbrot av vegen. I einskilde tilfelle kan konsekvensane og vere av miljømessig art (utvasking og forureining av vassdrag ved unormalt rask nedbryting av parti av vegen). | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.publisher | Statens vegvesen | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | VD rapport;25 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Trafikksikkerhet, miljø- og teknologiavdelingen | nb_NO |
dc.subject | Klima og transport | nb_NO |
dc.subject | FoU | nb_NO |
dc.subject | Klima | nb_NO |
dc.subject | Risikoanalyser | nb_NO |
dc.subject | Overbygg | nb_NO |
dc.title | Risiko- og sårbarhetsanalyser av vegoverbygning mht værrelaterte hendelser | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 35 | nb_NO |