dc.contributor.author | Davik, Kjell Inge | |
dc.contributor.author | Åndal, Torkild | |
dc.date.accessioned | 2014-02-24T08:34:14Z | |
dc.date.available | 2014-02-24T08:34:14Z | |
dc.date.issued | 2001-11 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/190428 | |
dc.description.abstract | Under byggingen av T-Baneringen fra Tåsen til Nydalen traff man på en meget oppsprukket syenittgang. Forinjisering av denne sonen ble en krevende oppgave. Sonen var kjent fra drivingen av Tåsentunnelen der den også bød på store problemer. Denne rapporten beskriver i detalj hvordan anlegget løste denne meget krevende utfordringen. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Vegdirektoratet | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Intern rapport;2234 | |
dc.relation.ispartofseries | Miljø- og samfunnstjenlige tunneler/Rapport;3 | |
dc.subject | Tunneler | no_NO |
dc.subject | Problemsoner | no_NO |
dc.subject | Bygging | no_NO |
dc.subject | Injeksjoner | no_NO |
dc.title | Injeksjon: av problemsone ved byggingen av T-Baneringen | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 78 | no_NO |