dc.contributor.advisor | Boge | |
dc.contributor.advisor | Jakobsen | |
dc.contributor.author | Svardal | |
dc.contributor.author | Sjo | |
dc.coverage.spatial | Norge | en_US |
dc.date.accessioned | 2023-09-25T12:05:39Z | |
dc.date.available | 2023-09-25T12:05:39Z | |
dc.date.issued | 2020-06 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3091777 | |
dc.description | E39 - Sykkelkryssing Fjøsangerveien | en_US |
dc.description.abstract | Bacheloroppgåva går ut på å utbetre kryssinga av E39 Fjøsangerveien for syklistar. På bakgrunn av mål om auka antall syklistar i Bergen, er det naudsynt å utbetre kryssinga av Fjøsangerveien for å få eit samanhengande og trygt sykkelnett. Planområdet i denne oppgåva er definert frå eksisterande sykkelanlegg i nord til eksisterande sykkelanlegg i sør, og hovudmålet i oppgåva har vore å knyta desse to punkta saman på ein måte som tilfredsstiller krava til eit hovudsykkelnett, og som kan bidra til auka antall syklistar på ruta. Det er i oppgåva vurdert fleire ulike alternativ, både kryssingar i plan og planskilte kryssingar. Endeleg val av løysing er basert på ei samla vurdering drøfting av ulike løysingar, ein silingsprosess av føreslåtte alternativ og krav og retningslinjer i Statens vegvesen sine handbøker. Valt forslag til ny kryssing av Fjøsangerveien er framstilt ved hjelp av ulike programvarer. Det er nytta Novapoint for å framstilla vegmodell, og tekniske teikningar er utarbeida i AutoCAD. | en_US |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Statens vegvesen | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | E39 - Sykkelkryssing Fjøsangerveien | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.source.pagenumber | 84 | en_US |