Show simple item record

dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2021-01-15T11:02:13Z
dc.date.available2021-01-15T11:02:13Z
dc.date.issued2011-02
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2723234
dc.description.abstractDenne rapporten inngår i SVVs SaltSMART prosjekt. Rapporten omhandler hvilke elementer som bør hensyntas i utforming av driftskontrakter, beslutningsstøttesystemer og anbudsgrunnlag for inngåelse av driftskontrakter med entreprenører for at vinterdriften utføres best mulig og optimalt samfunnsøkonomisk sett. Denne rapporten er en oppfølging av resultatene fra rapporten "SaltSMART – En kartlegging av funksjonskontraktenes krav og insentiv til vinterdrift" utarbeidet av Rambøll1 (Rambøll-rapporten).en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherRambøllen_US
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.titleOptimal vinterdrift? Sluttrapporten_US
dc.typeReporten_US
dc.rights.holderRambøllen_US
dc.source.pagenumber47en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • SaltSMART - FoU-program (2007-2011) [44]
    Statens vegvesen startet dette prosjektet for å finne ut hvordan man kan redusere bruken av salt samtidig som man opprettholder god fremkommelighet og trafikksikkerhet gjennom vinteren.

Show simple item record

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal