Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSeter, Hanne
dc.contributor.authorArnesen, Petter
dc.coverage.spatialNorwaynb_NO
dc.date.accessioned2020-01-29T11:01:32Z
dc.date.available2020-01-29T11:01:32Z
dc.date.issued2017-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2638541
dc.description.sponsorshipStatens vegvesennb_NO
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherNordicWaynb_NO
dc.relation.ispartofseriesNordicWAy;2017/M30_NO4
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectRSInb_NO
dc.subjectITSnb_NO
dc.subjectVTSnb_NO
dc.subjectNordicWaynb_NO
dc.titleEvaluation Outcome Reportnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.rights.holderNordicWaynb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Smartere vegtrafikk med ITS - FoU program (2012-2017) [5]
    Målet med FoU- programmet var å finne teknologiske løsninger som kan bidra til en sikrere og mer miljøvennlig vegtrafikk med god fremkommelighet og tilgjengelighet. Både politisk og faglig er det en erkjennelse av at infrastrukturutbygging alene ikke løser utfordringene i transportsystemet. Økt bruk av smart teknologi eller intelligente transportsystemer og -tjenester (ITS) er blant de mest lovende tiltakene.

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal