Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorJørgensen, Torbjørn
dc.date.accessioned2014-01-21T11:21:35Z
dc.date.available2014-01-21T11:21:35Z
dc.date.issued1998-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/190268
dc.description.abstractEt Carri-Med kontrollert skjærspennings-reometer er blitt brukt til bitumenanalyser siden 1988. SHRP-prosjektet avdekket at temperaturkontrollen var for dårlig med det orginale utstyret. Veglaboratoriet/Vegteknisk ønsket å oppgradere sitt reometer slik at temperaturkontrollen ble pålitelig. Superpave-metodene skulle dessuten etableres. Temperaturkontrollen ble oppgradert med en målecelle montert på peltier-systemet. En vannbad-sirkulator sørget for forbedret temperaturkontroll.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherVegdirektoratetno_NO
dc.relation.ispartofseriesIntern rapport;2061
dc.subjectBindemidlerno_NO
dc.subjectAsfaltno_NO
dc.subjectTesterno_NO
dc.subjectTemperaturno_NO
dc.subjectSuperpaveno_NO
dc.subjectUtstyrno_NO
dc.subjectAnalyseno_NO
dc.titleBindemiddeltesting med dynamisk skjær-reometer etter Superpaveno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber26no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel