Furuland bru: fullskala belastningsforsøk på stålhvelv
dc.contributor.author | Braaten, Anne | |
dc.contributor.author | Oset, Frode | |
dc.contributor.author | Bruun, Hermann | |
dc.date.accessioned | 2013-12-23T13:44:28Z | |
dc.date.available | 2013-12-23T13:44:28Z | |
dc.date.issued | 2000-09 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/190187 | |
dc.description.abstract | For å verifisere dimensjoneringsforutsetningene for brua, samt for å gi et bedre dimensjoneringsgrunnlag for lignende konstruksjoner i framtida er det høsten 1999 utført et fullskala belastningsforsøk. Målet med forsøket var å evaluere beregningsmodellen som inkluderer effekt av trafikklast i tillegg til last fra jord og betongplate. | no_NO |
dc.language.iso | nob | no_NO |
dc.publisher | Vegdirektoratet | no_NO |
dc.relation.ispartofseries | Intern rapport;2119 | |
dc.subject | Belastning | no_NO |
dc.subject | Korrugerte stålplater | no_NO |
dc.subject | Jordtrykk | no_NO |
dc.subject | Bruer | no_NO |
dc.subject | Deformasjon | no_NO |
dc.title | Furuland bru: fullskala belastningsforsøk på stålhvelv | no_NO |
dc.type | Research report | no_NO |
dc.source.pagenumber | 30 | no_NO |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Rapportserier / Reports [478]