Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSakshaug, Kristian
dc.contributor.authorLervåg, Lone-Eirin
dc.contributor.authorGiæver, Terje
dc.date.accessioned2014-01-02T08:54:10Z
dc.date.available2014-01-02T08:54:10Z
dc.date.issued2004-03
dc.identifier.isbn82-14-03399-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/189996
dc.description.abstractMålsettingen med dette prosjektet har vært å få økt kunnskap om hvordan kjørebane- og skulderbredden påvirker trafikksikkerheten på tofelts landeveger, og hvordan vegbredden bør inndeles i skulder og kjørebane for å oppnå lavest mulig ulykkesrisiko. Vi har også sett på hvilken betydning dekke og struktur på skulderen kan ha.no_NO
dc.language.isonobno_NO
dc.publisherSINTEF Bygg og miljøno_NO
dc.relation.ispartofseriesSINTEF rapport;STF22 A04311
dc.subjectTrafikksikkerhetno_NO
dc.subjectVegnormalerno_NO
dc.subjectVegbreddeno_NO
dc.titleGrunnlag for revisjon av håndbok 017 "Veg- og gateutforming": Skulder- og kjørebanebreddens betydning for trafikksikkerhetenno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber41no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel