Vegsaltingens betydning for friksjonsegenskapene til bildekk
dc.contributor.author | Bakløkk, Leif J. | |
dc.contributor.author | Hoseth, Stein | |
dc.coverage.spatial | Norway | en_US |
dc.date.accessioned | 2021-02-11T11:00:11Z | |
dc.date.available | 2021-02-11T11:00:11Z | |
dc.date.issued | 1992-05-15 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2727396 | |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | SINTEF | en_US |
dc.relation.ispartofseries | TØI rapport;STF61 F92004 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.title | Vegsaltingens betydning for friksjonsegenskapene til bildekk | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.rights.holder | SINTEF | en_US |
dc.source.pagenumber | 50 | en_US |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
SaltSMART - FoU-program (2007-2011) [44]
Statens vegvesen startet dette prosjektet for å finne ut hvordan man kan redusere bruken av salt samtidig som man opprettholder god fremkommelighet og trafikksikkerhet gjennom vinteren.