Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHalvorsen, Birgitte; Frøyen, Yngve; Rødseth, Jørgen; Medalen, Tor
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2020-11-05T09:41:17Z
dc.date.available2020-11-05T09:41:17Z
dc.date.issued2009-12
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2686512
dc.description.abstractI prosjektet ”Registrering av trafikk i kollektivfelt” har målet vært å øke kunnskapen om hvilken trafikk vi faktisk har i kollektivfeltene på et utvalg steder i Oslo og Trondheim. Prosjektet er todelt, en del som retter søkelyset på bruk og konsekvenser av økt trafikk i kollektivfelt og en del som setter søkelyset på kjøpere/brukere av elbil. Følgende aktiviteter har inngått i prosjektet:  Registrering av trafikk i kollektivfelt  Litteraturstudie  Kjøretidsregistreringer  Registreringspunkt for kollektivtrafikk  Spørreundersøkelse om bruk av elbilen_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherTØI Transportøkonomisk institutten_US
dc.relation.ispartofseriesTØI rapport;176
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectKollektivfelten_US
dc.subjectkollektivtrafikken_US
dc.subjectRegistreringen_US
dc.subjectKapasiteten_US
dc.subjectAvviklingen_US
dc.subjectFremkommeligheten_US
dc.subjectKjøretid busseren_US
dc.subjectLitteraturstudieen_US
dc.subjectElbilen_US
dc.subjectSpørreundersøkelseen_US
dc.titleTrafikk i kollektivfelt - Kapasitet og avvikling - Elbilens rolleen_US
dc.typeReporten_US
dc.rights.holderTransportøkonomisk Institutten_US
dc.source.pagenumber46en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Miljøvennlig bytransport - FoU-program (2007-2011) [22]
    Målet med FoU-programmet var å øke kompetansen på miljøvennlig bytransport både i Statens vegvesen og i samfunnet som helhet, og på den måten bidra til mer miljøvennlig transport i byer og tettsteder.

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal