Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHvidsten, Hanne Caroline
dc.contributor.authorHøifødt, Andreas
dc.contributor.authorSkjæveland, Hege
dc.contributor.authorSkorem, Leif Conradi
dc.coverage.spatialNorway, Osloen_US
dc.date.accessioned2020-11-04T12:06:14Z
dc.date.available2020-11-04T12:06:14Z
dc.date.issued2008-08-15
dc.identifier.issn1890-2472
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2686380
dc.description.abstractDenne rapporten har tatt for seg gåendes og syklendes adferd i rundkjøringer. Det er gjennomført konkrete observasjoner og registreringer i tre rundkjøringer i Oslo for å belyse følgende spørsmål: - Hvilke bevegelsesmønstre dominerer, og hva påvirkes disse av? - Hvordan påvirkes adferden til forgjengere og syklister av rundkjøringens fysiske form, omkringliggende funksjoner og beliggenhet? - Hvordan samhandler de ulike trafikantgruppene?en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherTØI Transportøkonomisk institutten_US
dc.relation.ispartofseriesTØI rapport;2008/11
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectRundkjøringeren_US
dc.subjectGåendes og syklendes adferden_US
dc.subjectTrafikantgruppeneen_US
dc.subjectBevegelsesmønstreen_US
dc.titleRockn'n'roll eller full kontroll?en_US
dc.typeReporten_US
dc.rights.holderTransportøkonomisk Institutten_US
dc.source.pagenumber159en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • Miljøvennlig bytransport - FoU-program (2007-2011) [22]
    Målet med FoU-programmet var å øke kompetansen på miljøvennlig bytransport både i Statens vegvesen og i samfunnet som helhet, og på den måten bidra til mer miljøvennlig transport i byer og tettsteder.

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal