Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSelseng, Torbjørn
dc.contributor.authorHandberg, Øyvind N.
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2020-03-24T12:47:57Z
dc.date.available2020-03-24T12:47:57Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2648365
dc.description.abstractRapporten er utarbeidd av Vestlandsforskning og Menon Economics, på oppdrag frå Statens vegvesen. Målet er å teste verktøy for risiko- og sårbarheits-analyse og kost/nyttevurderingar, utvikla i FoU prosjekt gjennomført i regi av CEDER. Ei strekning av E39 vart brukt som prøvestrekning. Sårbare punkt vart vurdert med tanke på framtidige klimapåverknader og moglege tiltak sett ut frå eit kost/nytteperspektiv.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherStatens vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;634
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectROSen_US
dc.subjectKlimatilpassingen_US
dc.subjectKlimarisikoen_US
dc.subjectKost-nytteen_US
dc.subjectMyndighet og regelverken_US
dc.subjectVegutformingen_US
dc.subjectKlima og geofagen_US
dc.titleMorgendagens klimarisiko og kost-nyttevurderingaren_US
dc.title.alternativeFuture climate risk and cost-benefit analyses for roadsen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber74en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal