dc.contributor.author | Ragnøy, Arild | |
dc.date.accessioned | 2018-12-11T09:02:04Z | |
dc.date.available | 2018-12-11T09:02:04Z | |
dc.date.issued | 2011-01 | |
dc.identifier.issn | 1892-3844 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2577046 | |
dc.description.abstract | I Streknings-ATK måles kjøretøyers gjennomsnittlige kjørefart mellom to fotobokser.
Det er gjort eksperimenter med streknings-ATK på tre strekninger i Norge i 2009.
Resultatene viser at det kan oppnås opp mot 10% reduksjon av den gjennomsnittlige kjørefarten. Effekten er avhengig av farten før streknings-ATK ble montert. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Statens vegvesen | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | VD rapport;1 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Fartsmåling | nb_NO |
dc.subject | Trafikksikkerhet | nb_NO |
dc.subject | Trafikk | nb_NO |
dc.subject | Fart | nb_NO |
dc.subject | Kamera | nb_NO |
dc.subject | Statens vegvesen Vegdirektoratet | nb_NO |
dc.subject | Trafikksikkerhet, miljø- og teknologiavdelingen | nb_NO |
dc.title | Streknings ATK : Resultat av evaluering | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 57 | nb_NO |