Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRagnøy, Arild
dc.date.accessioned2018-12-11T09:02:04Z
dc.date.available2018-12-11T09:02:04Z
dc.date.issued2011-01
dc.identifier.issn1892-3844
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2577046
dc.description.abstractI Streknings-ATK måles kjøretøyers gjennomsnittlige kjørefart mellom to fotobokser. Det er gjort eksperimenter med streknings-ATK på tre strekninger i Norge i 2009. Resultatene viser at det kan oppnås opp mot 10% reduksjon av den gjennomsnittlige kjørefarten. Effekten er avhengig av farten før streknings-ATK ble montert.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatens vegvesennb_NO
dc.relation.ispartofseriesVD rapport;1
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectFartsmålingnb_NO
dc.subjectTrafikksikkerhetnb_NO
dc.subjectTrafikknb_NO
dc.subjectFartnb_NO
dc.subjectKameranb_NO
dc.subjectStatens vegvesen Vegdirektoratetnb_NO
dc.subjectTrafikksikkerhet, miljø- og teknologiavdelingennb_NO
dc.titleStreknings ATK : Resultat av evalueringnb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.source.pagenumber57nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

  • VD rapport / VD report [59]
    Serien startet i 2011. Siste rapportnummer er nr. 64. Serien fortsetter som Statens vegvesens rapporter.

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal