Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEdvardsen, Daniel Haugen
dc.coverage.spatialNorway, Opplandnb_NO
dc.date.accessioned2018-11-22T11:34:00Z
dc.date.available2018-11-22T11:34:00Z
dc.date.issued2016-09
dc.identifier.issn1893-1162
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2574362
dc.description.abstractArbeidsfellesskapet Implenia Norge AS og K.A Aurstad AS har i perioden februar 2014 – desember 2016 bygget ny tunneltrasè på E6 prosjektet Biri – Otta, delstrekning Vinstra - Sjoa. Under driving av Teigkamptunnelen har prosjektet blitt fulgt opp av 1 ingeniørgeolog. Byggherren har i tillegg hatt totalt 5 kontrollingeniørersom har stått for geologisk kartlegging og registrering i tunnelen under byggingen. Under tunneldrivingen møtte man på utfordringer som høy vanninnlekkasje, samt partier med krevende svakhetssoner i berget.nb_NO
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Region østno_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatens vegvesennb_NO
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;656
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectStatens vegvesen Region østnb_NO
dc.subjectIngeniørgeologinb_NO
dc.subjectE6nb_NO
dc.subjectRapporternb_NO
dc.subjectTeigkamptunnelennb_NO
dc.subjectProsjektavdelingenno_NO
dc.titleGeologi : Ingeniørgeologisk sluttrapport for Teigkamptunnelen E6 Biri - Otta, delstrekning Vinstra - Sjoanb_NO
dc.title.alternativeGeological report Teigkamptunnelennb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.source.pagenumber133nb_NO
cristin.fulltext


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal