KVU Oslo-navet: Ikke prissatte konsekvenser: Konsekvenser i anleggsfasen
dc.contributor.author | Homleid, Tor | |
dc.contributor.author | Rasmussen, Ingeborg | |
dc.contributor.author | Parmer, Pernille | |
dc.date.accessioned | 2015-12-03T08:28:29Z | |
dc.date.available | 2015-12-03T08:28:29Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2366611 | |
dc.description | Vedlegg til vedlegg 6, Samfunnsøkonomisk analyse | nb_NO |
dc.description.abstract | Anleggsfasen av prosjektet forventes å få betydelig negative konsekvenser for omgivelsene i samtlige utbyggingskonsepter. K2 og K4 ser ut til å ha noe flere negative konsekvenser for omgivelsene sammenlignet med K1 og K3. Dette kan begrunnes med at K2 og K4 har mer omfattende overflatetiltak som får konsekvenser for flere faktorer sammenlignet med K1 og K3. K1 kommer noe bedre ut enn K3. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Jernbaneverket | nb_NO |
dc.subject | Kollektivtrafikk | nb_NO |
dc.subject | Tunneler | nb_NO |
dc.subject | Jernbaner | nb_NO |
dc.title | KVU Oslo-navet: Ikke prissatte konsekvenser: Konsekvenser i anleggsfasen | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 18 | nb_NO |
dc.relation.project | KVU Oslo-navet | nb_NO |