Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHamre, Tom Normann
dc.coverage.spatialNorwayen_US
dc.date.accessioned2020-09-28T09:47:53Z
dc.date.available2020-09-28T09:47:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2679916
dc.descriptionNUMERIKAen_US
dc.description.abstractPå oppdrag fra Statens vegvesen Vegdirektoratet har Numerika AS vurdert forbedret håndtering av endret kø-situasjon i nyttekostnadsanalyser. Utgangspunktet er regionale transportmodeller (RTM), verktøyet EFFEKT, og arbeidet i den norske verdsettingsstudien. Prosjektet er en del av FoU-programmet «Bedre by», som har som mål å bidra til å styrke datagrunnlag og analysemetoder for byområder. Prosjektleder for oppdraget har vært Tom Normann Hamre, som også har gjennomført det meste av arbeidet med modellering og rapport. Torkild Hovde Lyngstad har også fulgt arbeidet, og har bidratt med innspill knyttet til metoder, samt kvalitetssikring. Kontaktpersoner hos oppdragsgiver har vært Anne Kjerkreit og Guro Berge. I tillegg har Oskar Kleven, Henrik Vold, James Odeck, Kjell Johansen og Vidar Rugset bidratt i oppdragsgivers prosjektgruppe. Vurderinger og anbefalinger i foreliggende rapport er gjort av Numerika AS.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherNUMERIKAen_US
dc.relation.ispartofseriesNUMERIKA;1/2016
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectNytte-kostnadsanalyseren_US
dc.subjectModellverktøyen_US
dc.subjectBedre byen_US
dc.titleBedre nytte-kostnadsanalyser av tiltak som innebærer endret kø-situasjon?en_US
dc.title.alternativeCase-studie med utgangspunkt i dagens modellverktøyen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber67en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal