Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLund Presterud, Eirik
dc.coverage.spatialNorway, Osloen_US
dc.date.accessioned2020-08-14T07:06:31Z
dc.date.available2020-08-14T07:06:31Z
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2671942
dc.description.abstractDenne rapporten analyserer trafikale korttidskonsekvenser av innføring av trinn 1 som del av Oslopakke 3, som innebærer økte bomtakster i Osloringen, samt miljø og tidsdifferensiering.en_US
dc.description.sponsorshipStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherStatens vegvesenen_US
dc.relation.ispartofseriesStatens vegvesens rapporter;567
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectStatens vegvesen Vegdirektorateten_US
dc.subjectTidsdifferensierte bomtaksteren_US
dc.subjectElastisiteteren_US
dc.subjectRushtidsavgiften_US
dc.subjectOslopakke 3en_US
dc.subjectTransportavdelingen Utredning og transportanalyseen_US
dc.titleRushtidsavgift i Oslo: En analyse av trafikale korttidskonsekvenser av miljø- og tidsdifferensierte bomtakster i Osloen_US
dc.title.alternativeCongestion charges in Oslo: An analysis of short-term impact on traffic from implementing congestion charges in Osloen_US
dc.typeReporten_US
dc.source.pagenumber18en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal