dc.contributor.author | Dalsegg, E. NGU | |
dc.coverage.spatial | Norway, E39 Svegatjern – Rådal | en_US |
dc.date.accessioned | 2020-05-19T07:47:43Z | |
dc.date.available | 2020-05-19T07:47:43Z | |
dc.date.issued | 2012-05 | |
dc.identifier.issn | 0800-3416 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2654895 | |
dc.description.abstract | Vegdirektoratet (ved Tunnel- og betongseksjonen) og Norges geologiske undersøkelse (NGU) har et samarbeidsprosjekt med temaet forundersøkelser. Et mål er å finne metoder for forundersøkelser som gir mer informasjon og bidrar til større forutsigbarhet ved planlegging og bygging av tunneler. Denne rapporten inngår i en rapportserie utarbeidet i prosjektet.
Rapporten presenterer resultater fra geofysisk kartlegging med 2D resistivitet langs planlagt tunneltrase E39 Svegatjern – Rådal, mellom Bergen og Os, Hordaland.
Rapporten er utarbeidet av Norges geologiske undersøkelse (NGU-rapport 2011.006). | en_US |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Statens vegvesen | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Statens vegvesens rapporter;123 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Tunnel | en_US |
dc.subject | 2D resistivitet | en_US |
dc.subject | forundersøkelser | en_US |
dc.subject | Trafikksikkerhet, miljø- og teknologiavdelingen | en_US |
dc.subject | E39 | en_US |
dc.subject | Statens vegvesen Vegdirektoratet | en_US |
dc.title | Geofysiske målinger for ny E39 Svegatjern – Rådal | en_US |
dc.type | Report | en_US |
dc.source.pagenumber | 17 | en_US |