dc.contributor.author | Edvardsen, Daniel Haugen | |
dc.coverage.spatial | Norway, Oppland | nb_NO |
dc.date.accessioned | 2018-11-22T11:34:00Z | |
dc.date.available | 2018-11-22T11:34:00Z | |
dc.date.issued | 2016-09 | |
dc.identifier.issn | 1893-1162 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2574362 | |
dc.description.abstract | Arbeidsfellesskapet Implenia Norge AS og K.A Aurstad AS har i perioden februar 2014 – desember 2016 bygget ny tunneltrasè på E6 prosjektet Biri – Otta, delstrekning Vinstra - Sjoa.
Under driving av Teigkamptunnelen har prosjektet blitt fulgt opp av 1 ingeniørgeolog. Byggherren har i tillegg hatt totalt 5 kontrollingeniørersom har stått for geologisk kartlegging og registrering i tunnelen under byggingen. Under tunneldrivingen møtte man på utfordringer som høy vanninnlekkasje, samt partier med krevende svakhetssoner i berget. | nb_NO |
dc.description.sponsorship | Statens vegvesen Region øst | no_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | Statens vegvesen | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | Statens vegvesens rapporter;656 | |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Statens vegvesen Region øst | nb_NO |
dc.subject | Ingeniørgeologi | nb_NO |
dc.subject | E6 | nb_NO |
dc.subject | Rapporter | nb_NO |
dc.subject | Teigkamptunnelen | nb_NO |
dc.subject | Prosjektavdelingen | no_NO |
dc.title | Geologi : Ingeniørgeologisk sluttrapport for Teigkamptunnelen E6 Biri - Otta, delstrekning Vinstra - Sjoa | nb_NO |
dc.title.alternative | Geological report Teigkamptunnelen | nb_NO |
dc.type | Report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 133 | nb_NO |
cristin.fulltext | | |