Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPreede, Eva
dc.contributor.authorRiis, Bodil
dc.contributor.authorEllwood, Kristina
dc.contributor.authorDalene, Torgeir
dc.date.accessioned2018-10-10T08:41:28Z
dc.date.available2018-10-10T08:41:28Z
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2567309
dc.descriptionArbeidet med Byutredning Grenland er gjennomført av Statens vegvesen og Jernbanedirektoratet i fellesskap.nb_NO
dc.description.abstractByutredningen viser at tettere arealbruk, et mer effektivt kollektivtilbud og bedre tilbud til gående og syklister bidrar til å nå nullvekstmålet for persontransport med bil. Det er nødvendig å kombinere dette med restriktive tiltak på bilbruk, for eksempel bompenger eller parkeringsavgifter. Byutredningen viser at målet om nullvekst i persontransport med bil gir bedre vilkår for utvikling av attraktive og levende byer med gode knutepunktsfunksjoner.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherStatens vegvesennb_NO
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectByutredningnb_NO
dc.subjectByområdernb_NO
dc.subjectKollektivtransportnb_NO
dc.subjectMyke trafikanternb_NO
dc.subjectStatens vegvesen Region sørnb_NO
dc.subjectJernbanedirektoratetnb_NO
dc.titleByutredning Grenland : Skien, Porsgrunn, Bamble og Siljannb_NO
dc.typeReportnb_NO
dc.source.pagenumber114nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NoDerivatives 4.0 Internasjonal